ΔΡΑΣΗ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ

Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 3/2/2026 το πρόγραμμα Ποδηλατικής Παιδείας από τον Πανελλήνιο Αθλητικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης (ΠΑΣΘ).
Τα παιδιά των τάξεων Δ’, Ε’ και ΣΤ’ παρακολούθησαν τη δράση που αποτελούνταν από τη θεωρητική παρουσίαση για την ασφαλή χρήση του ποδηλάτου που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και την πρακτική εξάσκηση στην αυλή του σχολείου με πολλές ασκήσεις και παιχνίδια.
Το σχολείο μας σήμερα γέμισε με ποδήλατα, πατίνια και χαρούμενα παιδιά που ξέφυγαν λίγο από τη ρουτίνα των μαθημάτων και διασκέδασαν στην αυλή. Ακόμη και οι μαθητές που δεν είχαν ποδήλατο πήραν ενεργό μέρος στις δράσεις ως σχολικοί τροχονόμοι ή ως βοηθητικό προσωπικό των εκπαιδευτών.
 Όλοι οι μαθητές έλαβαν στο τέλος το Δίπλωμα Ποδηλάτη για να τους θυμίζει τη συμμετοχή τους στη δράση.
Πολλές ευχαριστίες στον ΠΑΣΘ και ιδιαίτερα στους εκπαιδευτές κ. Μενέλαο και κ. Βαγγελιώ που δίδαξαν με υπομονή και χαρά αλλά και έπαιξαν με τους μαθητές μας μοιραζόμενοι τον ίδιο ενθουσιασμό.

oplus_0

oplus_0

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.