Δράση Β΄2 τάξης – Ενεργός πολίτης

   Στα  πλαίσια  του  μαθήματος  της  Γλώσσας  και, συγκεκριμένα, στις  ενότητες  που  αναφέρονται  στον  τρόπο  σύνταξης  μιας  εφημερίδας  (Γ΄ τεύχος), οι  μαθήτριες  και  οι  μα- θητές  του  Β΄2, με  την  καθοδήγηση  της  δασκάλας  τους, συμμετείχαν  στη  δημιουργία  της  πρώτης  εφημερίδας  του  τμήματος.  
  Έγραψαν  διάφορα  άρθρα, επιλέχτηκε  ένα  από  το  κάθε  παιδί, διορθώθηκαν, τοποθετήθηκαν  σε  σελίδες  Α4, φωτοτυπήθηκαν  έγχρωμα (ιδιωτικώς)  και  ….  έτοιμη! 
  Έτσι  έχουν  τώρα  τη  γνώση  του  πώς  να  δημοσιοποιούν  διάφορα  θέματα  που  τους  ενδιαφέρουν  ή  αφορούν  το  κοινωνικό  σύνολο, όπως  κάνει  ένας  καλός  Ενεργός  Πολίτης. Λέτε  να  συνεχίσουν  φτιάχνοντας  το  καθένα  τη  δική  του  εφημερίδα ;
Δημοσιεύθηκε στην Β΄ Τάξη. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.