Στις 4 Ιουνίου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β1´ μας παρουσίασαν ένα θεατρικό , εμπνευσμένο από το πρώτο τεύχος του βιβλίου της Γλώσσας του οποίου τη διασκευή έκανε η δασκάλα τους Πελαγία Παναγιωτίδου μετατρέποντάς το σε έναν υπέροχο διάλογο!!! Τα παιδιά με την καταπληκτική ερμηνεία τους , μας ταξίδεψαν στη Χωχαρούπα τη χώρα των χαρούμενων παιδιών, αυτή που κάθε παιδί θα ήθελε να επισκεφτεί…
