Συμμετοχή του σχολείου στην 6η Ελληνογαλλική Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή εβδομάδα

Συμμετοχή του σχολείου στην 6η Ελληνογαλλική Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή εβδομάδα που διοργάνωσε το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία της Ελλάδος και την Γαλλική Ολυμπιακή Ακαδημία 2 έως 6 Φεβρουαρίου 2026

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό Γαλλικής γλώσσας κα Στέλλα Λεονάρδου συναντήθηκαν διαδικτυακά μέσω zoom την Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2026 με τον  αθλητή παραολυμπιακού τριάθλου Στέλιο Μαλακόπο, άκουσαν τις συνεντεύξεις του και τις απόψεις του σχετικά με τον αθλητισμό αλλά και τις προσωπικές του εμπειρίες στην αθλητική του πορεία.Επίσης από τους διοργανωτές της εκδήλωσης έγινε αναφορά στις αξίες του ολυμπισμού και στους ολυμπιακούς και παραολυμπιακούς αγώνες που πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι το καλοκαίρι του 2024.

Στη διαδικτυακή συνάντηση που πραγματοποιήθηκε μέσω zoom συμμετείχαν πολλοί μαθητές από σχολεία της Γαλλίας και της Ελλάδας. Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε στην ελληνική και γαλλική γλώσσα με ταυτόχρονη μετάφραση.

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.