Τη Δευτέρα 26/1 τα τμήματα των Γ, Δ και Ε τάξεων του σχολείου μας επισκέφθηκε την έκθεση Αρχαία Ελλάδα στη ΔΕΘ.
Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στον χώρο και εντυπωσιάστηκαν από τα εκθέματα. Αυτά που κυρίως τους άρεσαν ήταν η τριήρης, ο Δούρειος ίππος και η Πύλη των Λεόντων.

