Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά της Γ΄ τάξης!
Με πολλή αγάπη, ευαισθησία και δημιουργικότητα, τα παιδιά της Γ΄ τάξης δημιούργησαν υπέροχες χριστουγεννιάτικες κάρτες με ευχές, τις οποίες προσέφεραν στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, στη Γ΄ και Α΄ Παιδιατρική Κλινική, καθώς και στο Παιδο-ογκολογικό Τμήμα.
Με τα χαμόγελά τους, τα κάλαντα και τις ευχές τους, μοίρασαν χαρά, ελπίδα και αγάπη σε μικρούς ασθενείς, γονείς και ιατρικό προσωπικό, θυμίζοντάς μας το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων: την προσφορά και την ανθρωπιά.
Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τα παιδιά μας, που με τις πράξεις τους δείχνουν ότι η αγάπη, όταν μοιράζεται, πολλαπλασιάζεται.

![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |





