Άνοιξη

Έφτασε η άνοιξη στο σχολείο μας, με τα λουλούδια τα χελιδόνια τα ανθισμένα δέντρα!!!!Πλησιάζει και το Πάσχα!!!

Δημοσιεύθηκε στην Β΄ Τάξη. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.