Την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου,
οι μαθητές και μαθήτριες της Β´ τάξης καθώς και το ένα τμήμα της Α ´ τάξης επισκέφτηκαν το ΤΙΤΑΝ και παρακολούθησαν/ συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Κυκλοφορώ με ασφάλεια»
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου,
οι μαθητές και μαθήτριες της Β´ τάξης καθώς και το ένα τμήμα της Α ´ τάξης επισκέφτηκαν το ΤΙΤΑΝ και παρακολούθησαν/ συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Κυκλοφορώ με ασφάλεια»
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |