Τα κάλαντα από τους μαθητές/τριες της Β τάξης.

Σήμερα το πρωί οι μαθητές/τριες της δευτέρας τάξης είπαν τα κάλαντα σε όλα τα τμήματα του σχολείου και στην διευθύντρια κι ευχήθηκαν χρόνια πολλά!!!!
Καλές γιορτές σε όλους!!!!

Δημοσιεύθηκε στην Γιορτές. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *