Σήμερα το πρωί οι μαθητές/τριες της δευτέρας τάξης είπαν τα κάλαντα σε όλα τα τμήματα του σχολείου και στην διευθύντρια κι ευχήθηκαν χρόνια πολλά!!!!
Καλές γιορτές σε όλους!!!!
-
Πρόσφατα άρθρα
Ιστορικό
Kατηγορίες
Μεταστοιχεία
Σήμερα το πρωί οι μαθητές/τριες της δευτέρας τάξης είπαν τα κάλαντα σε όλα τα τμήματα του σχολείου και στην διευθύντρια κι ευχήθηκαν χρόνια πολλά!!!!
Καλές γιορτές σε όλους!!!!