Την Πέμπτη, 13/2 και την Παρασκευή 14/2 γιορτάσαμε τα γενέθλια του Leo, the lion με τα παιδιά του Α1 και Α2. Όπως επιβάλλει ένα πάρτι γενεθλίων, υπήρχαν μπαλόνια, χάρτινα καπελάκια, ντουντούκες, μουσική, τραγούδι, χορός και φυσικά τούρτα. Το κάθε παιδί φορώντας την αντίστοιχη μάσκα παρίστανε ένα ζωάκι, φίλο του λιονταριού, του πρόσφερε ένα δώρο και του ευχόταν να τα εκατοστίσει. Όλοι μαζί τραγουδήσαμε το happy birthday, ο Leo έσβησε τα κεράκια της τούρτας κάνοντας μια ευχή και ακολούθησε πάρτι για να γιορταστούν τα γενέθλια του βασιλιά των ζώων όπως του αρμόζει.

-
Πρόσφατα άρθρα
Ιστορικό
Kατηγορίες
Μεταστοιχεία