Δράση Δ τάξης – ενεργός πολίτης

Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και, ειδικότερα, στην ενότητα “Εμένα με νοιάζει” οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1 και Δ2 εργάστηκαν σε ομάδες και ετοίμασαν επιστολές προς τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης σχετικά με ζητήματα καθαριότητας που αντιμετωπίζουν στη γειτονιά. Ενήργησαν, δηλαδή, όπως πρέπει να ενεργεί κάθε Ενεργός Πολίτης του Δήμου.                                                                                                                              Στη συνέχεια οι δασκάλες τους Μπουφίδου Χρύσα και Τσακίρη Γεωργία τοποθέτησαν τις επιστολές τους σε έναν φάκελο και τις έστειλαν με ταχυδρομείο στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης.                                                                                                                                      Με χαρά λάβαμε σήμερα την απάντηση από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, την οποία σας δημοσιοποιούμε.

             

Δημοσιεύθηκε στη Δ΄ Τάξη, Δράσεις | Σχολιάστε

Παγκόσμια Hμέρα Αναπηρίας 2025

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Αναπηρίας, το σχολείο μας πραγματοποίησε με μαθητές και μαθήτριες των Β1, Β2, Γ1, Δ1, Δ2, Ε2, τάξεων, τη βιωματική άσκηση “Οδηγός – Τυφλός”. Τα παιδιά υποδυόμενοι και τους δύο παραπάνω ρόλους εξέφρασαν τα συναισθήματα και τις απόψεις τους για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα τυφλά άτομα στην πρόσβαση και την επικοινωνία, την ιδιαιτερότητα του χειρισμού του προσώπου που δε βλέπει ή βλέπει μερικώς, καθώς και την υπευθυνότητα απέναντί του.                                    Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ1, Δ2 και ΣΤ τάξεων συμμετείχαν σε δράσεις βασισμένες στο βιβλίο «Το Αυγό», όπου τους δόθηκε η ευκαιρία να κατανοήσουν με απλό τρόπο και να αποδεχτούν τη διαφορετικότητα στη συμπεριφορά ενός αυτιστικού παιδιού.                                                                       Υπεύθυνοι του προγράμματος τα μέλη της ΕΔΥ: Σιδηροπούλου Θεοδώρα, δασκάλα Τμήματος Ένταξης, Σερμπέζη Ελένη Ψυχολόγος, Μίσσιου Σόνια Κοινωνική Λειτουργός, σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς των τάξεων: Παναγιωτίδου Πελαγία, Καραγκιόζη Βασιλική, Θεοδωρίδου Σοφία, Τσακίρη Γεωργία, Μπουφίδου Χρύσα, Μητακίδου Μαρία, Μπαρούτα Γεώργιο.

 

Δημοσιεύθηκε στη Δράσεις | Σχολιάστε

ΛΥΡΑΥΛΟΣ

Σήμερα πραγματοποιήθηκε το μουσικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τα Σύνεργα του Απόλλωνα» από τον ΛύρΑυλο με την πρωτοβουλία των συντονιστριών του σχολείου κ. Φωτιάδου Κυριακή και κ. Τσακιρίδου Σουλτάνα. Ο θαυμαστός κόσμος της αρχαιοελληνικής και παραδοσιακής μουσικής παρουσιάστηκε σήμερα διαδραστικά σε όλα τα παιδιά του σχολείου. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ήταν προσαρμοσμένο ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα των παιδιών και παρουσιάστηκε σε 2 παραστάσεις, η πρώτη αφορούσε τα παιδιά των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων και η δεύτερη τα παιδιά των Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄τάξεων.

Είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε ένα διαδραστικό, μουσικό ταξίδι που γεφυρώνει το χθες, το σήμερα και το αύριο με τον μαγικό ήχο 20 σπάνιων Αρχαιοελληνικών, Παραδοσιακών και Αυτοσχέδιων οργάνων, που τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να δουν, να μάθουν για αυτά, να τραγουδήσουν και να εκφράσουν τις απορίες τους.

Παιδιά και εκπαιδευτικοί ενθουσιάστηκαν με την παρουσίαση των οργάνων που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο, συγκινούν με την ιστορία τους και τον ήχο τους, συνομιλούν με την ποίηση, το θέατρο, τα μαθηματικά, τη φυσική, τη γλώσσα και την ιστορία, δίνοντας δημιουργική έμπνευση σε μικρούς και μεγάλους.

 

Δημοσιεύθηκε στη Δράσεις | Σχολιάστε

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Δημοσιεύθηκε στη Δράσεις, Ε΄ Τάξη, Στ΄ Τάξη | Σχολιάστε

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΜΕΑ

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες ( 3 Δεκεμβρίου), τα παιδιά της Δ’ Τάξης στους Ομίλους του Ολοήμερου Σχολείου, δημιούργησαν ένα τραγούδι ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, αφιερωμένο στην ημέρα αυτή.

Οι στίχοι είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας των παιδιών και η μουσική δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης, την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025.

Δημοσιεύθηκε στη Δ΄ Τάξη | Σχολιάστε

Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ,Γ2 τάξη

Δημοσιεύθηκε στη Γ΄ Τάξη, Δράσεις | Σχολιάστε

Ευχαριστήρια επιστολή προς το 13ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Οι μαθητές της Γ’ τάξης στο θεατρικό έργο “Η Φάρμα των Ζώων”

Σήμερα οι μαθητές της Γ’ τάξης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την παράσταση «Η Φάρμα των Ζώων» από τη θεατρική ομάδα Μικρός Βορράς.

Μέσα από μια ζωντανή και καλοδουλεμένη θεατρική εμπειρία, τα παιδιά γνώρισαν με δημιουργικό τρόπο ένα σπουδαίο λογοτεχνικό έργο. Η παράσταση πέρασε σημαντικά μηνύματα για τη συνεργασία, τη δικαιοσύνη και τη σημασία της υπευθυνότητας μέσα σε μια κοινότητα, ενώ παράλληλα ανέδειξε και το θέμα της επανάστασης — πώς ξεκινά, πώς εξελίσσεται και τι συμβαίνει όταν οι αρχικές αξίες δεν τηρούνται. Είναι ένα θέμα που συζητήσαμε και στην τάξη, βοηθώντας τα παιδιά να το κατανοήσουν μέσα από παραδείγματα και απλή γλώσσα.

Οι μαθητές το απόλαυσαν ιδιαίτερα, παρακολουθώντας με μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό.

Ήταν μια όμορφη πολιτιστική δράση που ενίσχυσε την επαφή των παιδιών με το θέατρο και τους έδωσε πολλά ερεθίσματα για σκέψη!

Δημοσιεύθηκε στη Δράσεις | Σχολιάστε

Συμμετοχή στον μαραθώνιο 8ο Olympic Day Run Greece και το 1ο City Marathon Thessaloniki

Την Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2025, το σχολείο μας έζησε μια ξεχωριστή εμπειρία συμμετέχοντας με 88 μαθητές-δρομείς στο 8ο Olympic Day Run Greece και το 1ο City Marathon Thessaloniki! Μικροί και μεγάλοι γέμισαν την πόλη με χαμόγελα, ενέργεια και ενθουσιασμό, τιμώντας το πνεύμα του αθλητισμού και της συνεργασίας.

Η συνάντησή μας έγινε στην πλατεία Αριστοτέλους, όπου οι οικογένειες συγκεντρώθηκαν με χαρά και υπερηφάνεια. Η εκκίνηση δόθηκε στις 11:30 π.μ. από τη Λεωφόρο Νίκης και οι μαθητές μας έτρεξαν με δύναμη και αγάπη για τον αθλητισμό, έχοντας στο πλευρό τους τους γονείς τους, που ήταν υπεύθυνοι για την ασφάλειά τους καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης.

Ο τερματισμός, στη Λεωφόρου Μεγάλου Αλεξάνδρου στο ύψος του έργου «Ομπρέλες», αποτέλεσε μια στιγμή χαράς και συγκίνησης. Εκεί, οι μικροί μας δρομείς παρέλαβαν αναμνηστικό μετάλλιο, βεβαίωση συμμετοχής από τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή, νερό, χυμό και ιατρικές υπηρεσίες.

Περάσαμε πραγματικά υπέροχα! Η συμμετοχή των παιδιών, η υποστήριξη των γονιών και η ενότητα της σχολικής μας κοινότητας δημιούργησαν μια ημέρα που θα θυμόμαστε για καιρό.

Με τέτοια δυναμική παρουσία, διεκδικήσαμε όλοι μαζί το βραβείο μαζικότερης συμμετοχής και αποδείξαμε πως το σχολείο μας διαθέτει ομαδικότητα, ενθουσιασμό και αθλητικό πνεύμα!

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά και ένα ευχαριστώ στους γονείς που στήριξαν ενεργά αυτή την όμορφη δράση.

Ραντεβού στην επόμενη διαδρομή!

 

Δημοσιεύθηκε στη Δράσεις | Σχολιάστε

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Μακεδονικού αγώνα και στο Εκκλησιαστικό Μουσείο της Μητρόπολης

Τα παιδία των Δ τάξεων ξεναγήθηκαν στα δύο μουσεία και παρακολούθησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα με μεγάλο ενθουσιασμό και ενδιαφέρον!
Δημοσιεύθηκε στη Δ΄ Τάξη | Σχολιάστε